Sajnos megvan az a rossz szokásom, hogy nézek tv-t, így nehezen tudom elkerülni, hogy kéretlen reklámokat toljanak az arcomba. Mentségemre legyen szólva, politikai műsorokat nézek és nem a VV legújabb részeit...
Nyilván minden cég a karácsony köré fűzi a tartalmakat, sugallva, hogy nélkülük céltalan, de legalábbis sokkal hitványabb életünk lenne, hisz egy mai haladó ember már ki se mozdul a házból überf@sz@ okoskütyük nélkül, mert csak azzal tudja a külvilág felé közvetíteni a mindennapjai legizgalmasabb, legviccesebb, leg...(ide azt gondolsz, ami jólesik) történéseit.
Ebbe a sorba illeszkedik az a telefontársaság, melynek kreatív szakemberei úgy gondolták, milyen aranyos és kifejező lenne az, hogy felcserélik a szerepeket. A vidám gyerkőcökből gondoskodó felnőtteket, a felnőttekből aranyos és mókás gyerkőcöket csinálnak...
Nem is lenne ezzel baj, DE!
Legutóbb arra lettem figyelmes, hogy a szintén erre a sémára felhúzott reklámban két csöppség, egy lányka és egy fiúcska ül a kanapén, megszemélyesítve a gondos és odaadó szülőket a karácsonyfa meghitt fényénél, míg a finom puha szőnyegen ott ül KÉT FÉRFI, akik ugyanezen logikából kiindulva a SZÜLŐK!
Kérlek, segíts nekem, csak én értettem félre???